Populære indlæg

tirsdag den 22. juni 2010

Nye sko... med gylp på..

Jeg har længe ledt efter en sort pump med en tilpas hæl, som får mine ben til at virke længere og fastere og som min dårlige fod samtidig vil elske. I dag fandt jeg dem. Jeg har kigget på dem længe, dog i en brunlig udgave. De er fra H&M og har før kostet 170,-. I dag var de på tilbud til 50,- - og så i sorte! Det er jo nærmest en forærring og de tiggede altså om at blive købt.

Desuden fandt jeg denim leggins fra Pieces, der normalt koster 199,- til 75 ,- to par tog jeg. Et par i sorte og et par i sort-denimwash look. Derudover en taske til 50 kr,- i strå.

Skoene blev selvfølgelig straks prøvet da jeg kom hjem. Og mens jeg spankulerede rundt, men William på armen og beundrede mine fine nye sko og mine meget lækre ben, var det jeg fik øje på noget underligt hvidt på skoens snude. Det var GYLP! William syntes det var mægtigt sjovt at sidde og gynge på armen. Og måske han også syntes om skoene - han kvitterede i hvert fald med en ordentlig gylper. Men så er de selvfølgelig også budt velkommen og inviet.

Desuden har han læst i mit Eurowoman - eller han er kun nået til forsiden som dog også er fuldstændig gnavet i stykker. Drengen syntes at have god stil..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar