Populære indlæg

tirsdag den 8. juni 2010

Home alone..

Ahhh - William sover og Rasmus er ude.
Det er bare for skønt at være alene, lægge neglelak, ansigstmaske og stene fjerner.. Sikke jeg værdsætter min fritid og alene tid efter vi har fået William. Ligesom træning også pludseligt er blevet meget sjovere - endnu et frirum til sig selv.
Imorgen skal William passes af sin mormor næsten hele dagen. Jeg skal på hospitalet(døjer med en MEGET dårlig ankel) og før det tager jeg et smut ind til byen hvor jeg skal tulle rundt i min egen verden, været et med København og slentre ned at de små, brostensbelagte gader der oser af charme, lækre butikker og interesante mennesker. Og så helt uden barnevogn! Det vil altså sige at jeg slipper for at blive rystet voldsomt, helt ind i mine knogler som jeg ellers plejer når turen går igennem københavns broer, der alle er belagt med brosten mange steder. Næ nej- imorgen står den på stor lækker taske over armen(modsat pusletaske over styret), en smule hæl(modsat praktiske gå-langt sko) og masser af lipgloss, helst med overdrevet meget glimmer( hvilket bare er umuligt på barnevognsturen, for William er bare så sød at jeg er nødt til at kysse ham hele tiden, og det er jo ret synd for drengen at han skal være klistret ind i gloss fra Lancome. Plus det er jo sindsygt dyrt det der Lancome lipgloss.)
Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt meget - så må vi se hvad hospitalsturen byder på. Den spekuleres der i hvert fald først over EFTER daten med København City...

Kryds fingrer for godt vejr, så min lipgloss glimter og blænder alle på sin vej imorgen og mine flotte solbriller kan flashes..

Pernille .

3 kommentarer:

  1. Det lyder som om, at du går en super hyggelig dag i møde imorgen. Jeg krydser fingre for, at du får en god dag med godt vejr! :)

    SvarSlet
  2. Mange tak camilla - jeg glæder mig også!´God dag til dig også.. :)

    SvarSlet
  3. Håber du havde en dejlig dag
    Med næsten ingen alkoholisk the ;)

    SvarSlet