Populære indlæg

onsdag den 22. juni 2011

Tid til Alt for Damerne..


Jeg og min svigerinde har tit snakket om modeblade og sammenlignet dem med hinanden. Jeg kunne købe dem alle sammen hvis jeg ellers havde råd til at spendere 300-400 kr på det hver måned og hidtil har det været sådan at hvis jeg havde købt alle bladene og læst dem, og bare skulle have endnu et, måtte jeg ty til 'Alt for Damerne' som nødfix. Indtil nu. For i dag tog jeg mig selv i at tage 'Alt for Damerne' som det første blad og endte endda med at købe det! Jeg har ellers syntes det har været for modent til mig men er faktisk begyndt at blive lidt småglad for bladet. Måske er 30'erne tættere på end jeg havde regnet med?!


Udover 'Alt for Damerne' er jeg idag glad for:







Mine fine ballerina i sort lak med en sort sten og guld detaljer på snuden, købt på Silkemarked i Beijing i 2007 til ca 50 kr.


Solskin og 45 minutters afslapning i Hans Tausens Park på Nørrebro - med cola light og Alt for Damerne






At jeg, mormor og morfar skal til sommerfest i Williams vuggestue senere i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar