Populære indlæg

fredag den 17. juni 2011

100 hemmeligheder om at være mor..



Min søde svigermor fortalte mig engang om en bog der hed '100 hemmeligheder om at være mor'. Bogen, der er skrevet af Maren Uthaug, handlede om ting mødre gjorde for at få mere tid til dem selv, efter bebsens ankomst til verden. Feks. var der en mor der kastede popcorn udover hele stuegulvet, så hendes søn var beskæftiget i laaaang tid - på den måde kunne hun nå at få læst sit modeblad i fred, mens sønnen støvsugede gulvet for popcorn.



William begyndte for 10 minuters tid siden at finde det snavsede tøj fra vasketøjskurven og komme ind med det i stuen og der var det så jeg så mit snit til at vinde lidt tid - jeg sagde til ham at det skulle ud i vaskemaskinen i køkkenet og lige nu render den lille gut ivrigt mellem vasketøjskurven og vaskemaskinen og propper tøj derind - ét stykke af gangen. Imellem tiden har jeg både nået at ringe til H&M(pga manglende pakke og refundering af penge- bar rolig Rasmus), tjekket mail, diverse online shops(bar rolig skat- har ikke købt noget) og set Ugly Betty. Bare lig for god ordens skyld vil jeg gerne lig pointere at William hyggede sig imens og var pavestolt - hvis der altså skulle opstå tvivl derude ..






ps: bogen vil være en rigtig god gave til en veninde, søster, kollega osv der skal være mor..



1 kommentar: