Populære indlæg

mandag den 20. juni 2011

Suk!

Lad mig først lige starte med at slå fast - yoga er IKKE mig! Idag var første yoga time og jeg havde i det mindste regnet med at blive varm og få lidt sved på panden - istedet frøs jeg alle tre timer, blev træt og øm alle mulige steder. Derudover har jeg siddet i stillinger med navne som hunden, haren, sneglen, kamelen og tilmed cobraen og snakket om åndedrag og vejrtrækning. Og lad mig lige slå fast at det er ret så svært at trække vejret, når ens ben bliver strukket til ukendelighed og man skal sidde i stillinger der ikke er mulige! Nå men jeg møder igen op mandag, da det er et forløb og man ikke bar sådan kan skifte timer.. Så kan jeg i det mindste bruge de tre timer på at tænke på hvad jeg skal købe ind, hvilke aftaler jeg har i løbet af ugen og tælle ned til hvornår yogaforløbet er færdigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar