Populære indlæg

mandag den 27. juni 2011

I love Udsalg!



Igår aftes fik jeg lige finkæmmet Bestsellers online shop og her er hvad jeg har fundet - jeg kan næsten ikke vente til det kommer! '




To tunica i hvid og indigo blå til 60 kr stykket, sat ned fra 200 kr. Fra VILA
En denim skjorte jeg har kigget på i meget lang tid, dog ikke sat ned men da de andre ting var så billige er 240 kr heller ikke mere. Fra Only


En militær inspireret skjorte, dog i en mere camel udgave end den viste her. Kostede 60 kr og sat ned fra 200 kr. Fra VILA
En camel farvet skjorte til ca 75 kr i stedet for 250 ! Fra VILA




















I alt har jeg sparet knap 600 kr, dog skal fragt og denimskjorten så lig trækkes fra men det er jo noget der ikke kunne været blevet anderledes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar