Populære indlæg

torsdag den 30. juni 2011

Mit lille alter, shopping og kys til William

Jeg tror godt jeg kan sige at smykker betyder en stor del for mange piger og kvinder - jeg er selvfølgelig ingen undtagelse. Hvis jeg stod med en overflod af penge ville en stor del af dem nok blive brugt på Julie Sandlaus fantastiske kreativitet men imens jeg venter på de mange penge( forhåbentlig kommer de i form af en stor erstatning fra min ankel-sag), tyr jeg til andre fine sager bla. fra Gina Trict, H&M og Glitter. Her er mine seneste køb:





Den store gule ring er fra H&M, kostede 40 kr og den skal bruges sammen med en lækker sort kjole.




Øreringene i midten er købt i dag til halvpris i Glitter til 70 kr og skal give til 'glam' til ferien på campingpladsen i det sydfranske hvor vi rejser hen om meget snart..




De små guld dimser er øreringe og fra Gina Tricot til omkring 20 kr(så vidt jeg husker) men i hvert fald også til halv pris. De er asymetriske så den ene er et blad dr 'læner' sig op af øreflippen mens den anden er en perleørestik med en lille kæde der hænger og dingler fra øret. SÅ FINT!



Jeg har efterhånden fået smykkestativer til alle mine fine øreringe og halskæder og det er næsten som et lille alter. Sammen med stativerne står der skildpadder fra Swarowski, skildpadder fra thailand, en skildpadde fra Bali og en fra sydfrankrig. Jeg har en stor svaghed for skildpadder, især havskildpadder. Der er også balinesiske ståæsker og en af mine yndlingsdufte, der er fra J-Lo der hedder Miami Glow. Hvis i undrer jer over padehatten der hænger på stativet, er det bar indtil det bliver jul. Fandt den faktisk under påsken men syntes godt den kan gå an på juletræet - samler nemlig på julekugler og pynt til træet.




Udover shopping har dagen i dag stået på madlavning. Jeg er ellers normalt så priviligeret at Rasmus tager lækker mad med hjem fra sit arbejde, hvilket sparer os for masser af tid og penge. Men idag fandt jeg på noget lækkert som blev hakkebøffer i bacon, vandmelon salat med feta og nye kartofler med hjemmelavet persille pesto. Så må vi jo bare håbe det smager kokken.. Nu står den på afslapning inden jeg skal hente William og kysse ham en masse og et smut forbi posthuset hvor tøjet fra Bestsellershoppen ligger og venter.. GLæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar