Populære indlæg

tirsdag den 4. januar 2011

Skruen ud torsdag - !!

Ja i læste rigtigt - om to dage, altså i overmorgen skal min skrue skrues ud og jeg må støtte på min fod igen. Det bliver dog en lang genoptræningsfase men jeg slipper da for støvlen. Skruen skulle ellers først have været ude d 14, fordi de havde glemt at booke operationstid til mig men nu lader det til at alt løser sig! I får lig et lille billed af den kæmpe støvle jeg render rundt med, tilmed beklædt med nissehue fra juleaften

og en artikkel jeg vil opfordre jer til at læse - den kommer her og omhandler kvinders syn på sig selv ..

God dag til jer alle sammen.

2 kommentarer:

  1. God dag (det der er tilbage) til dig også og held og lykke med skruen!

    michellesmodeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak michelle - ja det bliver spændende :)

    SvarSlet