Populære indlæg

torsdag den 13. januar 2011

In love with buttercup..

Selvom der er en rum tid til min fødselsdag, er jeg begyndt at tænke på ønsker og hvad eventuelle pengegaver skal bruges på.

I går kom min veninde piv på besøg og fik en masse af mit tøj med hjem, da det er blevet for stort til mig. Derfor ser mit gardarobeskab nu meget tomt ud - masser af tomme bøljer og faktisk stadig en del tøj der er for stort og poser, men jeg kan jo ikke rende rundt med røven bar.. Konklusionen må derfor være at jeg skal ud og købe mig en hulens masse nyt tøj og selvom Rasmus nok ikke er så vild med ideen om at hans få fyldte bøjler, bliver mast til ukendelighed af mine nye køb, måtte han give mig ret da hans så indholdet af klædeskabet.



En af de ting jeg godt kunne tænke mig at fylde i mit tomme skab, er denne top fra topshop - den er simpelthen så smuk og en skøn farve. Man kan også få den i pudder, men det ender jeg altid i så jeg tænkte at det nu er på tide med en anden farve, der endda hedder noget så skønt som buttercup..

3 kommentarer:

  1. Nøj den top er fin, den må jeg altså også lige kigge efter.
    Og det er da en meget god undskyldning for at købe lidt nyt. Du HAR virkelig ikke noget tøj ;)

    SvarSlet
  2. Ja det er virkelig en fin top :-)
    Shopping når du har tømt så meget ud i dit klædeskab og det er fordi du har tabt dig er HELT ok! ;-)

    //michellesmodeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hahah kan så godt lide i er enige! :) Jeg må i gang med at lænse diverse konti :)

    SvarSlet