Populære indlæg

mandag den 31. januar 2011

Lange baller fra H&M


Så kom jumpsuiten fra H&M endelig. Det var den jeg havde regnet med jeg skulle have på til min tøsefødselsdag d 12 februar men efter jeg fik set den i virkeligheden, blev den ide hurtigt slået ud af mit hoved. Her er hvad der følgende er galt med den:

1: Stoffet er meget tyndt og smyger sig meget tæt om kroppen - på billedet ligner det en hel anden kvalitet, hvilket leder mig til nummer 2:

2: Den er en smule gennemsigtig - ikke særlig smart da jeg som før skrevet, ikk kan have 'normalt' undertøj på. G-streng der er laserskåret er vist påkrævet og da jeg har et modermærke på min ene balle, tror jeg næppe det bliver den slags undertøj jeg vælger, for så kommer hele verden da til at se min lille plet..

3: Lynlåsen sidder mærkeligt og buler ud når man har den på hvilket får brystet til at fremstå i en meget underlig form.

4: Den giver mega 'lange' baller - der bliver sådan lidt mormor-stil over det da den er skåret i taljen. Der kræver i hvert fald en lang cardigan at rette op på det.


Nå men den kostede jo ikke alverden, men det levede bestemt heller ikke op til det jeg havde håbet. Jeg beholder den dog for til 50,- kan det ikke svare sig at sende den retur og den er måske meget god til en slappesøndag hjemme. Så grim er den altså heller ikke og selvom den så mikro ud da jeg tog den ud af posen,(hvilket Vibeke fra http://www.discountliv.blogspot.com/ havde fortalt mig, især lårene) var den faktisk fin i størrelsen og lårene var der masser af plads i. Tænk engang at en vare kan se så fin ud på billedet og så slet ikk leve op til det i virkeligheden.. øv øv ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar