Populære indlæg

mandag den 24. januar 2011

Ny kjole på vej til mig..

Endnu engang kom mit dankort på overarbejde og jeg håber ikke jeg får et opkald fra min bankrådgiver..
Jeg spottede nemlig denne kjole i et Femina under et af mine mange besøg i frederiksberg hospitals venteværelse og jeg var helt solgt! Bladet var dog fra december 2010 men jeg tænkte at det alligevel ville være tiden værd at tjekke ww.smartgirl.dk ud, da de har mange mange og har sagerne i lang tid. Og den var der sørme! Jeg har bestilt den i M, håber jeg virkelig jeg kan passe og jeg vil sætte kjolen sammen med min korte sorte jakke med pufærmer, muligvis en stram knold, enkle øreringe, gamacher/strømpebukser og et par fine meget meget blå stiletter .. Den kommer inden 3 dage.. ! Det kunne H&M altså lære noget af...! Forresten kostede kjolen 249,95 - 100 kr mindre end der stod i bladet.

Planen er at jeg skal have sættet på til en fødselsdagsfest jeg holder for nogle veninder, nu må vi se om min fod når at blive klar da det ikke er lutter gode meldinger, de giver på oppe på hospitalet. Krys lig fingre!

2 kommentarer:

  1. Den er super flot og jeg synes endnu bedre om den efter du forklarede hvad du ville sætte den sammen med!! :)

    SvarSlet
  2. Tak Michelle - nu håber jeg virkelig bar at den vil passe mig!! Ellers må jeg spise flydende op til jeg skal have den på :)

    SvarSlet