Populære indlæg

tirsdag den 18. januar 2011

H&M godter på vej til mig..




Jeg skal snart holde en fødselsdags fest for en gruppe veninder og da jeg har givet over halvdelen af mit klædeskab væk, skal der altså fyldes noget nyt i. Jeg købte derfor disse to lækre sager på hm.com - skjorten sat ned fra 199 til 80 kr og jumpsuiten sat ned fra 149 til 50 kr. Det var da et kup! Skjorten har jeg prøvet i en H&M butik, syntes ikke helt den sad godt nok til 199 men det var også nogle kilo siden så nu har jeg taget chancen og jumpsuiten er simpelthen så flot. Det var der kun i str 42 så det er måske nok lidt stort i det, men tænker at snørrene kan hjælpe lidt til og give en killer talje.
BTW - hvis der er nogen der studser over hvordan det går med at overholde madplan, så kan jeg sige det går rent ud af helvedes til! Jeg må snart have en snak med min vidunder diætist og komme på rette spor igen .. endnu en sukkerafvænning venter forude!

4 kommentarer:

  1. Ih, jeg slettede min bestilling fra H&M, bla. med netop de to ting, forleden (til fordel for skindnederdel fra Mads Nørgaard). Jumpsuitet er fra Divided, så det er lidt lille i størrelsen, så det går nok... Bruget du rabatkoderne 8964 (25% på den dyreste vare) og 1304 (fuskekode der giver 50kr rabat)? Ellers kan det vist nåes endnu.

    - Vibeke

    SvarSlet
  2. Fede sager. Jeg købte faktisk også en heldragt i H&M. Men gad ikke prøve den på, og den sidder desværre lidt tæt på benene. Så skal måske finde på en løsning der.
    Sukkerafvænning også på vej her :( Eksamen tog hårdt!

    SvarSlet
  3. Vibeke - nå så tror jeg nok den passer meget godt. guuud nej det glemte jeg - typisk mig!

    Anne - tak. Sukkerafvænningen kan jo være vejen frem mod de snævre lår i din nye dragt. Åhh se frem mod en uge med konstant hovedpine og cravings - øv øv øv !

    SvarSlet
  4. Åhh... må man lige spørge hvordan du plejer at gøre det? Alm strøsukker er jo indlysende, men er er andre ting man bør undgå? hvidt brød, frugt?

    SvarSlet