Populære indlæg

fredag den 25. juni 2010

William griner af ELLE..

Kender i det, at se en veninde man ikke har set i alt for lang tid og som man faktisk ærger sig over ikke at få set særlig tit? Man savner vedkommende rigtig meget og når man så får lavet den aftale og ses som aftalt, er det bare helt fantastisk og man bliver nærmest helt høj efter "daten". Det har jeg nu oplavet to dage i træk med to forskellige veninder. Det bedste ved det er, at selvom der er sket så meget i tiden man ikke har set hinanden, så formår vi stadig at få ordnet verdensitutationen, oplevelser, nye fyre (altså for deres vedkommende), William og andre betydelige ting i vores liv. Og i aften sker der så igen. Jeg får besøg af Vibeke(www.discountliv.blogspot.com) og Rikke(www.hollandogvindueskarme.blogspot.com). Det vil jeg glæde mig til!
William lavede det sjoveste igår; jeg sad og læste det nye ELLE og William kom, interesseret kravlende imod mig. Han var meget nysgerrig, for han skal i hvert fald ikke gå glip af noget. Og hver gang jeg bladrede, var han helt smadret af grin. Han grinte bare så højt og så meget. Jeg var helt solgt. ELLE blev læst mange gange og meget hurtigt alt imens den lille fyr var flad af grin hver eneste gang jeg bladrede siderne. Det er da for kært.

2 kommentarer:

  1. HAHAHA - sikke en skøn og nem måde at underholde på! Søde søde bette mand.

    SvarSlet
  2. Hahaha ja ikke :) det er jo ret nemt det her mor noget ;)

    SvarSlet