Populære indlæg

fredag den 25. juni 2010

Tror du på spøgelser og guldkorn?

PUUUUUHAAAAA - ja så blev William puttet sådan lige omkring kl 21.30 !!!!! Jeg er ved at gå til over den putning og den nattesøvn. Han vil bare IKKE sove - han vil derimod gerne stå op, kaste sin sut ud at tremmesengen og skrige og græde i vilden sky. Det er bare ikke sjovt. Han vil også meget gerne græde og vågne 60 gange om natten. Efterhånden kan jeg mærke at min lunte bliver kortere og kortere. Jeg orker ikke det her show ret meget længere - og det kan den stakkels William jo mærke. Hvilket sikkert for ham til at flippe endnu mere! ØV ØV ØV... Jeg er efterhånden begyndt at fundere over, om der mon er spøgelser der hvor hans seng står. Eller om der er sket et mord der for mange, mange år tilbage og ånderne stadig er der. Jeg kender et par der havde en nogenlunde lignende situation. De fik en clairvoyant til at gennemgå værelset og hun fik dårlige "vibes" fra det sted drengens seng stod. Derfor rådede hun dem til at flytte sengen, og siden har det ikke været noget!
Mandag får vi sundhedplejerske på besøg- håber hun har lige de guldkorn vi kan bruge for at få en vellykket putning og en nogenlunde nattsøvn. Man kan vist roligt sige at jeg er et styks træt, udkørt, uoplagt mor, veninde og kæreste, uden særlig meget overskud. Hvilket i dag resulterede i at jeg måtte "smide" min veninde ud af min lejlighed og aflyse vores aftale. Hun måtte desuden viderebringe beskeden til den anden veninde, der var på vej hen til mig. Det er bare for surt! Jeg havde sådan glædet mig til at sippe the og snakke. De er nu taget i biffen og får forhåbentlig en fantastisk aften alligevel.
Jeg smutter vist bare i seng nu - og krydser fingrer for at William sover bare en smule bedre end de sidste nætter.

1 kommentar:

  1. Ja det havde vi, da det er din skyld at vibeke fik drukket mig langt under bordet så vi først kom hjem ved morgengry. Du skal ikke tænke på det, det lyder som om du har det vildt hårdt :S tænker på jer.

    SvarSlet