Populære indlæg

mandag den 7. juni 2010

Læsning til sommerferien - eller regnferien!

Nå - vejret byder jo ikke ligefrem på lækker sol, strand og sommer.. Derfor vil jeg dele min yndlingsforetagelse, hvilket i øjeblikket er læsning, når nu vejret arbejder os imod..

I øjeblikket læser jeg:



ELLE: behøver vist ingen nærmere introduktion..

KERNESUND FAMILIE:Totalt øko-parabenefri-nul-medicin-naturlig-mad og livstils bog. I øjeblikke revurderer vi vores livstil og hvilken vi skal give videre til William. VI henter inspiration i bogen, som jeg ellers altid har bandlyst da jeg syntes den kan være nok så ekstrem. Men et ekstra kig i den igen, nu med nyt og positiv syn, fandt jeg faktisk bogen uhyggelig spændende, inspirerende og slet ikke så slem endda. Første dag vi er igang, er faktisk idag.

SNEBLOMST OG DEN HEMMELIGE VIFTE: jeg er normalt ikke den store boglæser. Der skal meget til at fange mig og det må man sige at den her har! Jeg har fået den anbefalet af Rasmus' mor og den er helt fantastisk. Jeg er blevet helt indhyllet i den gamle, kinesiske verden fra 1800-tallet, hvor bogen foregår. Bogen beskriver det barske kvindeunivers der hersker i provinserne i Kina og følger den unge pige Lilje og hendes laotong, en veninde for livet, Sneblomst. Den er simpelthen helt fantastisk!

Håber i kan få lidt inspiration ..

Pernille

ps: William har lært at klappe nu - det er simpelthen SÅÅÅÅÅ sødt. Ser om jeg ikke kan optage det og lægge en video ind på bloggen !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar