Populære indlæg

onsdag den 16. november 2011

Julekugle himlen er nu fundet!

I sidste uge fandt jeg den skønneste butik, i hvert fald hvis man er juleelsker ligesom jeg og især er vild med specielle julekugler. Jeg er jo samler og kunne nok godt købe mig fattig i disse smukke stykker kunst til at hænge på grangrenene. Derfor var det med tåre i øjnene og glæde helt ind i sjælen, da jeg igen i da kunne betragte de smukke julekugler da jeg var forbi butikken igen. Denne gang var der åbent og sikke et univers med alverdens smukkeste kugler, pynt og ornamenter. Jeg var i julekugle-himlen!Butikken ligger i starten af strædet, skråt overfor RizRaz og priserne starter ca. ved 30 kr for de små og ca 150 for de store, detaljerede. Jeg har forelsket mig i pingvinfigurene, en isbjørn, rundetårn( ja som julepynt - mere københavnsk bliver det da ikke) og mange mange andre. Jeg kunne snildt fyre 1000 kr af i butikken. Jeg kiggede dog kun i dag, da min økonomi ligner Italiens pt, så derfor bliver der skrevet 'julekugler' på ønskelisten til jul- også selvom min mor mener, at man absolut ikke kan ønske sig juleting til jul. Jo mor, det kan man godt når det skaber en så stor glæde som det gør hos mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar