Populære indlæg

onsdag den 23. november 2011

Igang igen..

Jeg er tilbage på skolebænken, hvilket både er spændende, underligt, skræmmende og udmattende!
Indtil videre går det rigtig godt - ahh der er lige en ting med at kreditere og debitere men det kommer vel med tiden. Ellers er de andre fag dog rigtig spændende og jeg er godt træt om aftenen når jeg har siddet og lyttet en hel dag.
Nå, jeg får gæster i weekenden og inden jeg falder om skal der lige ordnes lidt her og der, så ikke mere bloggeri for mig.
Jo en sidste ting - hvis i mangler underholdning af fuldstændig ligegyldig, overfladisk og 'se-på-mig' karakter, så smut forbi Sarah Louise Christiansens blog, hende med de store bryster, kunstige læber og overdrevet hang til selvbruner - meget underholdende - altså af den overfladiske og tidsfordrivende slags!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar