Populære indlæg

torsdag den 17. november 2011

Den evige slankekur..

Ja så er jeg på den igen igen igen igen igen igen igen.. The story of my life! Eftersom jeg skal op af et kæmpe bjerg til sommer og generelt bare er utilfreds med skikkelsen, har jeg igen søgt hjælp hos min diætist Pernille, der denne gang har ændret radikalt i min kostplan. Jeg har nemlig siden februar taget 6 kg på, som i den grad skal af så hurtigt som muligt. I alt skal der i hvert fald ryge 10 kg og i morgen skal det vise sig hvor meget der er røget.
Lad mig sige det sådan - jeg er ikke lutter optimist. Jeg kan godt se jeg er blevet tonet men om jeg har tabt mig- hmmm det må tiden vise.
Jeg har dog gjort mit for at smide nogle kilo, da jeg den sidste måned primært har levet af grøntsager og proteiner, altså kød, æg og fisk og har motioneret som en gal. Feks. er jeg så træt i dag efter træning, at jeg ikke er i stand til at løfte William, har rullet ud af min seng her til morgen og underligt nok har ondt i mine øjenhuler - det er sgu da træning der vil noget! Af samme smertefulde årsager, har jeg også valgt at skippe spinningen her til morgen. I stedet smutter jeg til frokost hos frøken Rikke i nummer 10. Og ser spændt frem til i morgen hvor der nok lige kommer en opdatering om udfaldet af vejningen og målningen - kryds lige fingrer for jeg er skrumpet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar