Populære indlæg

tirsdag den 29. november 2011

Lidt magi til stuen..

Jeg har fået købt mig noget jeg faktisk altid har ønsket mig!
Et kunstigt hvidt juletræ! Det er simpelthen så smukt og magisk og ja, til jer der sidder og tænker ' hold da kæft hvor er det grimt' - jeg kan godt se det, jeg ved godt det bryder alle juletraditioner men hold nu op det slår altså den gamle, grønne sag alle andre normalt har stående juleaften( i hvert fald denne jul)
Jeg faldt først over et i Bahne, dog kostede skønheden knap 2000 kr ( !!!!) og til mit held kom jeg forbi Silvan der solgte lignende til 150 kr!
Derudover er der blevet en smule julet herhjemme. Jeg har lavet en lille konstalation med grene og nogle af mine fine julekugler, resten skal jo selvfølgelig på træet.
Så har jeg fået lavet en masse kanelkors med perler som dufter skønt i stuen og til sidst en lille dørkrans med tørrede blade og filt bolde.
Lørdag bliver der bagt småkager til den store guldmedalje, så der kommer der nok lidt skønne billeder ind fra eftermiddagshyggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar