Populære indlæg

onsdag den 25. august 2010

Mor og mor på date..

Kender i det, når man skal spørge andre om deres telefon numre allerførste gang?! Alle kender det vel fra dates osv. Jeg oplevede det i dag i en kirke med en anden mor. William og jeg har gået til babysand i Anna Kirke på Nørrebro et godt stykke tid nu. Det er meget hyggeligt, ikke noget vildt og udfordrende men som sagt hyggeligt. Der kommer mange forskellige slags mødre og babyer hver onsdag og pludselig mødte det sødeste par op i kirken med deres søde dreng. De udstrålede bare energi og positivitet og jeg havde fra starten af, lyst til at lære dem at kende. Efter en times sang, plejede William altid at være knotten og træt og jeg fes altid ud af døren med ham fordi han skulle sove og jeg skulle som regel nå et eller andet. De andre blev hængende og fik serveret the og kaffe af præsterne og hyggesnakkede. I dag var så sidste gang vi kunne deltage - i hvert fald William. Ej jeg kommer nok heller ikke derover mere - lidt underligt uden en baby under armen. Og i dag fik jeg så nosset mig sammen til at spørge hende den søde mor, om hun en dag havde lyst til at mødes. Jeg følte mig så akavet, for hvad nu hvis hun overhovedet ikke syntes vores kemi, havde været ligeså god som jeg syntes. Det var jo helt som at spørge en fyr på date, selvom det godt nok er lang tid siden jeg har gjort det. Hun blev faktisk rigtig glad for jeg spurgte og fortalte at hun havde haft samme tanke. Helt fantastisk - så nu skal jeg på mor-date med den skønne kvinde der er mor til den skønne dreng. Det vil jeg glæde mig til..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar