Populære indlæg

mandag den 23. august 2010

Åhh gud - William er jo blevet stor!

Om godt 1½ uge starter min lille putte nullergøj i vuggestue. Det er jo for vildt! Tænk han er blevet så stor at han allerede er vuggestue parat- men det er ikke destomindre hvad han er for manner hvor han trænger til nye udfordringer! Har jeg nogensinde nævnt hvor meget krudt i røven han har - øhmm ja det er vist sket et par hundrede gange eller så.
Og det bliver ganske mærkeligt at være på den anden side at instititionslivet, da jeg selv arbejdet som medhjælper i en vuggestue, når jeg altså ikke lige er på barsel. Jeg møder utrolig mange emsige forældrer, får utrolig mange blikke fra de emsige forældrer og får utrolig mange spørgsmål fra de emsige forældre. Nu er det så mig der bliver den emsige! Jeg glæder mig utrolig meget til at se om de laver en god indkøring af William - sådan som jeg forventer det. Om de er opmærksomme- sådan som jeg forventer det, og om de nu er oppe i gear, friske, glade og imødekommende- sådan som jeg forventer det. Og det skal jo så lige siges at jeg bestemt mener jeg selv opfylder de ovennævnte punkter, ret godt.
Nu skal jeg snart selv til at føle hvordan det mærkes at aflevere et lille barn til fremmede mennesker og følelserne overstiger klart fornuften, selvom der er bevaret en lille smule endnu. Jeg glæder mig til at han skal afsted og jeg ved det kommer til at give ham utrolig meget. Men jeg glæder mig godt nok også til at prøve og teste hans pædagoger lidt og se om de nu opfylder mine krav. Det er vist meget sundt at se det fra forældrenes side..
Og ja om cirka en måned skal jeg så på arbejdet igen. Så kan bloggen jo sådan set ikke hedde ' Livet i Barselslandet' mere. For nu kommer jeg til at være i 'Super-travl-stresset-hverdag-med-job-og-oprydninger-efter-kl-20.00-landet'. Så derfor går jeg og bikser med et nyt navn og lidt andet indhold til bloggen. Selvfølgelig vil William fylde meget stadig for jeg bliver konstant overrasket og taget på sengen i 'Mor-landet', så der vil sikkert stadig være nok at skrive om. Hvad der kommer til at ske af ændringer, skal jeg nok briefe jer om når vi nærmere os min sidste dag i barselslandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar