Populære indlæg

onsdag den 24. august 2011

Trunte 1 og trunte 2..

Jeg var i dag inde i byen for at få lidt studiehjælp og tog dernæst i bianco for at prøve nogle lækre støvler, som jeg har set inde på hjemmesiden. Turen til bianco, der fra starten af, var fyldt med forventning og glæde over mit mulige næste køb, blev hurtigt spoleret af to sure, snobbede mokker bag disken.
For det første trisser den ene ekspedient rundt og prøver skoene, mens den anden ekspedient har meget tralvt med at kommenterer på alt hendes prøveri. Hun skulle måske bare lige have i baghovedet, at det altså er et servicejob hun har og derfor burde det forekomme hende meget naturligt at byde kunder velkommen i butikken. Nej nej da- for de to trunter havde tydeligvis nok i dem selv. Da jeg så, sød og smilende som jeg (stort set) altid er, spørger om de vil finde nogle bestemte støvler for mig, siger trunte 1, at de har altså kun de sko de har fremme. Jeg har dog set inde på nettet at de har 'mine' støvler på lagerstatus og spørger derfor om de ikke har dem ude på lageret. Dertil svarer hun at dem må hun ikke sælge. ' Nå, men så kunne jeg jo bare prøve dem så jeg kunne købe dem online hjemmefra', er mit svar til sure trunte 1, hvorefter trunte 2 tøffer ud for at tjekke. Det viser sig så, de er i butikken på en høj hylde nær loftet og trunte 2 får bakset sig op på stigen og givet mig en kasse, jeg får prøvet støvlerne - både i grå og sorte og beslutter mig for at købe støvlerne, velvidende om at de to trunter har stået og bagtalet mig hele tiden. Dog viser det sig at jeg har glemt min pung herhjemme og jeg må derefter sige ' tak for hjælpen og for alt dit stigekravleri, men jeg har desværre glemt min pung derhjemme så jeg køber dem bare online'. HA HA trunter - så kan i fandeme lære det. Det må vist være dårlig-ekspeditrise karma der bidder dem godt og grundigt i røven!
Hader hader HADER simpelthen dårlige, sure, irriterede og ikke mindst snobbede ekspedienter !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar