Populære indlæg

onsdag den 3. august 2011

Lækre sager fra det sydfranske..



Jeg fik købt en masse gode ting med hjem fra Frankrig, bl. a. en masse lokale sæber som dog er i Jylland i øjeblikket(rasmus' forældre var så søde at tage dem med hjem for os, så der var god plads til andre køb i kufferten), rosé og hoftecreme, der ikke som det antyder, skal bruges på hofterne men dog skal puttes i munden. Det er nemlig aioli og noget bearnaise creme, der smager helt fantastisk men dog sætter sig direkte på hofterne - elsker udtrykket der er opfundet af min dejlige svigerfar.



Derudover fik jeg disse tre gode køb med hjem:







Øverst: en sølvring, der minder mig lidt om e åkande blad til ca 90 kr på et marked.

Næste billed: en fin stor stråhat - og undskyld udtrykket men det var altså pga. meget store tømmermænd pga alt for meget rosé og beaumes-de-venice!


Mellemste billed: Plastic badesandaler med en lille kilehøl der er fantastisk til min slidgigt fyldte ankel og faktisk er rigtig fine, især med farvestrålende neglelak, der netop kan skimtes pga. hullerne. Købt for ca 35 kr i et supermarked.




Nederste billed: En strand tunica i chiffonlignende materiale med sølvpallietter som vil gøre ethvert outfit St. Tropez-like.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar