Populære indlæg

mandag den 8. august 2011

Pernilles verden i bog form..


Det er så tit jeg finder nogle fine ting og sager i alle mine dameblade, som jeg godt kunne tænke mig og når det så er jeg skal bruge bladet eller produktet, kan jeg ikk huske hvor jeg hverken kan finde bladet eller produktet. Derfor har jeg nu lavet mig min helt egen scrapbog med udklip, tanker, ideer til mine næste køb og sågar opskrifter, der bare er for lækre til de går tabt i aviscontaineren.


Jeg kan opfordre jer alle til at gøre det samme - det er altså bare overdrevet hyggeligt at sidde og pusse nusse med, klippe og klistre og dermed få skabt sin helt egen verden i form at en bog. Derudover må det være fedt at sidde som gammel og se tilbage på sine tanker, ideer og inspirations kilder.
Min emmer af lyserøde farver, kager, pynt i form af pallietter og forskellige bånd, en masse tøj og sko, tanker om min hverdag med to fantastiske mænd og mit helt nye mål for 2012, som jeg kommer til at skrive et helt blog indlæg om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar