Populære indlæg

torsdag den 30. december 2010

Tøjkrise!

Imorgen det det nytårsaften og jeg har ingenting at tage på. Altså problematikken er en del anderledes i år end tidligere - især end sidste år hvor jeg nok vejede ca 14 kg mere end nu. Der kunne jeg nemlig ikk passe noget af mit tøj, da det var for småt. I år kan jeg så ikk passe det, fordi det er for stort. Jeg kan selvfølgelig få det på, men det sidder ikke til mere og hænger og slasker. Åhh ja stort problem for hende der er igang med at smide kilo - øhhm ja det er det faktisk for jeg er jo mere eller mindre bundet til min lejlighed og kan derfor ikke gå ud og købe tøj i str 38-40( rent blær fra min side, de nye størrelse sku lige med, dog er 38 ikke altid lig til at hoppe ned i, men det kommer den til om en 7 kgs tid) Så what to do imorgen??!!
Jeg må se om jeg kan finde noget frem, trylle med et bælte, et par sikkerhedsnåle eller andet spændende..
God nytårsaften til jer alle ..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar