Populære indlæg

fredag den 17. december 2010

Denne dag må skrives i jeres alle sammens kalendre!!

Godt så - jeg har jo før nævnt at jeg har tabt mig yderligere 3 -4 kg efter opereationen. Alle bemærker det og det er da også fantastisk at der kan komme godt ud af operationen..


Igen i dag gennemgik jeg så mit klædeskab og tog to kjoler ud og en skjorte..


Denne som jeg sidst bar i 2008 ved min fætters bryllup - den gang sad den stramt over maven. Og ja jeg var faktisk også på krykker den gang.. Den er i str M og fra VILA







Og nu sidder den løst, uden form og burde egentlig kasseres for dens dårlige pasform..!










Den anden er denne blå. Den er i str 40 fra H&M og hver gang jeg har haft den på, har jeg ikke følt mig tilpads. Især fordi den var meget snæver og brystet og skuldrene. Sidste gang jeg havde den på, var vist i forået 2008.





Nu sidder den perfekt på armene, brystet og løst på maven! JEg behøver slet ikke at trække maven ind eller hade mine (tidligere) rygdeller- jeg tror godt jeg kunne have brugt den i 38 nu egentlig!















Og så tog jeg også min nyindkøbte skjorte fra only ud, den som jeg tidligere har skrevet et indlæg om( med den dumme ekspedient osv). Den er i L. Og dengang sidst i oktober sad den som den skulle.




Og nu skal jeg helt sikket have den i M- ligesom hende spasser ekspedienten! Læs det tidligere indlæg her hvis du vil informeres om den shoppetur der satte mit pis gevaldigt i kog.


Hvilken fantastisk dag! Derudover blev jeg klippet og farvet igår. Jeg har mørkt hår (eller rigtig lyst) og igår kom der så rigtig meget rødt i hvilket er super flot. Jeg fik også lavet pandehår igen - frisøren overtalte mig og igår var jeg egentlig rigtig ked af det over min beslutning men i dag føler jeg mig mere sexet end nogensinde og sys det var en god beslutning... bedøm selv

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fedt! Kan ikke lade være med at smile!

    Og du ser bare så godt ud, men har jo hele tiden ment du var en super køn kvinde. Håret klæder dig så godt! Jeg er helt misundelig :) og sikke flotte stor øjne du har.
    Øv øv øv du kunne godt gi' lidt ;)

    Tilykke med det, du har kæmpet, og du fortjener det!

    SvarSlet
  2. Du er bare møghamrende lækker snuske!! :)
    KYS.

    SvarSlet
  3. ÅÅrh mange mange tak i to. Det er virkelig også bar en helt fantastisk dag..
    God weekend til jer begge :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fedt for dig med kiloene :)
    Og ved jo ikke helt hvordan du så ud før med håret, men du ser sgu godt ud på billedet :) Go girl!

    Hav en fantastisk weekend
    Kh Anne

    SvarSlet