Populære indlæg

mandag den 11. oktober 2010

Slanketips..

Her er lidt af de produkter og madvarer jeg sværger til i øjeblikket - eller skal jeg skrive for resten af mit liv?! For det er jo ikke en vupti-kur som de andre - derimod en livsstil..

Nå anyways ..

SKYR: fedtfattig mejeriprodukt fra island, minder meget om græsk yougurt dog med en fedtprocent på sølle 0,2 %. Jeg bruger det som dip med krydderier til grøntsager eller som almindelig dressing, til tunsalat osv.

KANELKNÆKBRØD: Dette tip er fra min fantastiske diætist - knækbrødene stiller lækkersulten som gerne melder sig efter aftensmaden.

GAJOLER/LÄKEROL: Sukkerfrie pastiller med alverdens smage- kan sagtens gøre det ud for slikken i biografen. Dog maks en æske.

COLA LIGHT: Behøver vist ikke nærmere introduktion - jeg er stormisbruger!

RYGEOST: Fedtfattig men stadig med en flødeagtig smag - vildt lækkert på knækbrød med purløg, salt og peber.

MØRK CHOKOLADE: altså virkelig mørk! Også et tip fra diætisten. Stiller også lækkersulten, jo mørkere desto bedre for man kan virkelig ikke spise mere end et stykke chokolade 80 %!

STRØ SØDEMIDDEL FRA HERMESETAS: Det er vildt godt at blande op med kanel - vupti så er der kanelsukker - genialt på havregrøden.

De er allesammen med til at give mig følelsen af IKKE at være på en diæt eller at undvære noget.. Det er jo sådan det helst skal være...

3 kommentarer:

  1. Ja, det er med at kunne alle de gode tricks! :)
    Jeg har også spist meget Cheasy smøreost, altså dem man kan få i kalkun, reje eller neutral. Det er også bare guf på knækbrød!

    SvarSlet
  2. Ja det bruger jeg også rigtig meget! Det er faktisk næsten bedre end bukos normale med skinke! :)

    SvarSlet
  3. Nemlig! :)
    Det smager faktisk 'forbudt'! :D

    SvarSlet