Populære indlæg

mandag den 6. september 2010

Helt alene hjemme..

I dag er det første dag uden helt uden William -næsten. Han er blevet afleveret kl 9.15 imorges og skal være der til ca 14.30 - det er vildt underligt.

Nu har vi gået alene i næsten 10 måneder - 12 hvis man tæller dem med hvor han lå inde i min mave og jeg knoklede med at male paneler, vægge og ordne vores dengang nye lejlighed. Og nu er han bare startet i vuggestue og jeg har masser af tid til mig selv og vores gøremål. Dagen i dag har jeg tilbragt sammen med Nina og vi har bare fået snakket og været i centret. Nu vil jeg nyde min alene tid de sidste tre uger og også gå og glæde mig til at få hentet William fra Rumpenisserne..
Her er hvad jeg skal foretage mig inden jeg starter på arbejde:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar