Populære indlæg

torsdag den 8. juli 2010

Åhh du skønne barsel..

Jeg må sige at selvom jeg er lidt træt af det her barselshalløj, så er jeg enormt glad for det er om sommeren jeg holder det. Tænk lig engang hvis man skulle starte igen om sommeren, det ville da være for trist. Nu bliver jeg fyldt op af sol, energi og varme og så har jeg forhåbentlig masser af overskud til når jeg igen skal starte på arbejde.

Her er lidt af de ting jeg kan lave mens solen kaster sine stråler om sig, mens andre er på arbejde:


- jeg kan ligge mig ned i gårdens have og lege med William på den store græsplæne. Tit leger han med min kusines pige eller tvillingerne i nummer 14 og så får vi mødre snakket og hygget. Og når William sover, kan jeg lægge mig til at sove på tæppet og læse blade i det gode vejr.
det er min gård i midten..


- jeg kommer ud og går masser af lange ture mens vejret er godt og en af yndlingsstederne er Assistens Kirkegården. Hver gang jeg er der, finder jeg nye stier og spændene kroge og solen gør jo ikke oplevelsen mindre fantastisk,.


- jeg kan besøge Rasmus på arbejdet. Bedst er det om fredagen hvor der grilles udenfor køkkenet og jeg kan få nydt min frokost stille og roligt mens William er runde-barn.


Og generelt under en barsel er der frihed til at ses med veninder i løbet af dagen. Mange af dem studerer jo så vi kan møde formiddage og over middag. Plus William får meget mere ud af udflugter nu her end tidligere og han bliver stimuleret på en anden måde. Det dersens barsel er egentlig ret dejligt - når bare det går efter mit hovedet og ikke bliver alt for rutinepræget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar