Populære indlæg

torsdag den 21. oktober 2010

Skrumper ind til det rene ingenting!

Okay - min diætist må være min bedste investering i 100 år - for hun virker sgu! Der er virkelig sket noget siden sidst jeg var der, og det er på trods af dårlig mavefornemmelser, en smule svært ved at overholde madplanen og selvom jeg endda har været ude og spise og drikke vin..
Nå her er hvad jeg har opnået siden slutningen af september:

Tabt 1 cm mere på hver overarm

Tabt 3-4 cm mere på hvert lår

Tabt 5 cm mere i taljen

Tabt 5 cm mere under brystet

OG

minus 3 kg yderligere!

Så her er hvad jeg totalt har tabt:

Arme: - 2 cm på hver arm( hvilket er rigtig godt ifølge min diætist)
Lår: - 4-5 cm på hvert lår
Tajle: - 10 cm i taljen
Under brystet: - 7 cm

Og knap 6 kg i alt på under 2 måneder ! Både jeg og min diætist er meget stolte!!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det flot Pernille, man bliver helt stolt på dine vegne! Jeg tillader mig at bande lidt: pisse hamrende godt gået altså! :-)
    Tillykke med det, hvor må det bare føles dejligt..

    michellesmodeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hold da nu kæft smukke hvor er det bare FLOT!!!!! jeg sagde jo til dig i onsdags at du virkelig havde tabt dig!!!

    SvarSlet
  3. Ja du gjorde så og du havde jo så meget ret! Gruer lidt for din menu i morgen der ser alt for lækker ud!! Kys

    SvarSlet