Populære indlæg

søndag den 17. oktober 2010

DimSum...

Den forgangne uge har godt nok været den sværeste uge hidtil. Det er som om jeg lagde min fornuft på hylden og trak alle mine dårlige vaner til mig igen. Jeg har holdt kostplanen men det er også kommet lidt ekstra på - dog ikke i form af romkugler, som de dog stadig har i min Kvickly!! Derfor ringede jeg sammen med min diætist og hun fortalte det var ganske normalt og at jeg faktisk lød som om det ikke var så skidt igen. Det har hun nok også ret i - for som min vægt fortæller mig( hvilket jeg eddermame håber i rigtigt) har jeg tabt mig yderligere 2 kg. Og jaja jeg ved godt jeg skulle have stillet vægten væk - men den er faktisk uundværdlig for mig. SÅ helt skidt er det jo ikke - men jeg føler dog ikke min motivation er hvad den har været.
Dog formår Pernille at skubbe mig i den rigtige retning igen med hendes vise ord. Der er dog én dag i denne uge, hvor jeg har sluppet tøjlerne helt :

Sted: DimSum
Anledning: inviteret ud af Rasmus for at hygge uden WIlliam

Og hold nu op -det var altså værd at smide tøjlerne for! Selve restauranten er indrettet ærkekinesisk med en fint touch. Stemninen hev os straks tilbage til en gourmet restaurant vi spiste på i Beijing i 2007 - det var helt fantastisk! Og maden var virkelig også det værd - selvom jeg nok godt ved at min spinningstime her til morgen, ikke bragte hele kalorie overforbruget i balance igen. Dog er maden ikke friturestegt som man ellers skulle tro, når menuen står på kinesisk. Tværtimod - det var masser af grøntsager, dampede dumblings og ingefær. Læs lig menuen her og find hurtigs muligt en eller anden lækker date at tage med derhen - det var alle pengene værd!
Som sagt var jeg til spinningstime i morges sammen med min yndlings ambulance fyr, Quitzau og instruktøren var bare fantastisk. Hvis i bor i nærheden af Lygten og kan træne i fitnessworld så beløn jer selv med en time hos Signe Thiim på Bodybike 1. Hun kan godt nok motivere ! SÅ jeg er helt opløftet efter sådan en time og føler jeg langsom pejler mig ind på det rette spor igen. Det må jeg også hellere for på torsdag skal jeg stå skoleret hos Pernille til vejning og målning - GISP AH SUK OH VE! Jeg er så spændt !

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, at jeg ikke fik skræmt jer fra vid og sans, og at I havde en god oplevelse på Dim Sum :) MØS (og tak for endnu en hyggelig sludder igår!)

    SvarSlet
  2. Hhaha ja sarah - vi er glade for vi tog derind :)

    SvarSlet