Populære indlæg

mandag den 12. juli 2010

Weekenden fra helved med en smule drys fra paradiset.. + masser af tanker

Jeg giiiiider ikke mere varme. Altså jo sådan 25 grader maks. Men når den når derover syntes jeg virkelig det er umenneskeligt. Og William er heller ikke helt tilfreds. Slet ikke når der ovenikøbet er en mellemørebetændelse også. Og slet heller ikke når han og hans forældre sover maks 3 timer om natten, 2 nætter i træk. Og slet heller ikke når hans mor ikke kan få målt hans temperatur, fordi hun er så kikset at undlade at medbringe termometer i sommerhuset. Han er i hvert fald heller ikke tilfreds når hans mor ikke forstår at han har mellemørebetændelse, da han ikke udviser de klassiske tegn. Og endnu mere gal bliver han, da hans mor udviser irritation, frustration og tårer når han har grædt i 3 timer og er utrøstelig. Sådan har Williams og min weekend været. Og til dels Rasmus'. En sand weekend i helvedet. Mest af alt for William, som nu er på pencilin og panodil. Drysset fra paradiset var dog det der redede weekenden - 4 x hjælpsomme, fantastiske bedsteforældre og 1x uundværdlig onkel, der konstant stod klar med en hjælpende hånd, opmuntrende ord og støtte. Det var så dejligt at have alle 4 bedsteforældre samlet - og når man råbte efter onklen kom han også. Dog lidt modvilligt for der var jo tour i fjerneren..
Weekenden er nu heldigvis overstået, altså heldigvis pga. Williams tilstand, ikke pga bedsteforældre og onkel. Bare lige så der ikke opstår misforståelser.

I dag har vi så aflyst grill med smukke Noella og hendes forældre. William trængte til en day-off - han er stadig meget pylret. Vibeke kom dog forbi med en kjole hun havde købt for mig - så sød en tanke. Og selvom det skulle have været et kort visit pga William, blev hun længere og vi spiste frokost sammen og gik på jagt efter en ventilator så W. kan blive kølet ned om natten. Jeg elsker at have impulsive aftaler og det blev helt stille og roligt og på Williams premisser, på trods af det alligevel sneg sig en veninde aftale ind. Det er så skønt at have hende i KBH. Tak for hjælpen med kjolen Vibeke.

Jeg kom søndag aften i tanke om at min fætters kone, skønne Karina, havde polterabend lørdag. Jeg havde meldt fra af økonomiske årsager men ville gerne have mødt dem i byen senere. Den tanke er imidlertidig røget ud af mit hoved søde Karina, det må du undskylde. Men jeg håber du havde en helt fantastisk dag og så tager vi revance til dit bryllup!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar