Populære indlæg

mandag den 21. januar 2013

Nye negle..

Nail art er en af tidens store skønheds tendenser og her til aften fik jeg kastet mig ud i det. Jeg har købt L'oreals Nail Art stickers til 80 kr i matas som vist pt fås i 3 varianter. Jeg valgte Diamant Eternel og for at få diamant effekten rigtig frem, lagde jeg først en pink negelak under og da det så var tørt, gik jeg ellers i krig. Der er mange størrelser af stickersne så der er til alle typer negle. Man tager dem af, ligger ned til neglebåndet og presser over det hele for at sørge for det klæber til neglen. Derefter bukker man der overskydende ned og filer af. Nemt, billigt og virkelig flot resultat! Det skulle holde en uges tid!











3 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det altså fint ud! :)

    SvarSlet
  2. Hvor fint.. Dem fra Sephora kan også anbefales, mine sad på i 10 dage uden problemer..
    De bliver selvfølgelig slidt i spidsen ligesom neglelak.

    SvarSlet
  3. Michelle - mange tak og ja det er blevet super godt :)

    unknown: tak for tippet - det kan også være de har flere varianter :)

    SvarSlet