Populære indlæg

onsdag den 28. august 2013

Avene - nye bedste ven!

Jeg har i laaaang tid, ligeså længe jeg har brugt makeup, været plaget af hudorme på næsen. De er grimme, de er sorte og det gør nas at presse dem ud. Desuden kan man bruge rigtig mange penge på at få det renset væk, ved en smertefuld behandling hos en kosmetolog men men men - de kommer igen! Når de først har boret sig ned i dine porer, bliver de små sataner der  - og af og til medbringer de også deres fætre og kusiner, så man blot får flere - SUK!

Jeg har prøvet alt; skubbegel hver dag, skintonic, dyre cremer, de der forfærdelige mudder masker der skal rives af - billedet nedenfor. Denne maske resulterede endda i, at jeg mistede det halve at mit ene øjenbryn, da masken selvsagt river alt med sig - dog ikke hudormene. Spild af penge! 

Jeg faldt dog pludseligt over dette indlæg på Pudderdåsernes blog. Avene Cleanance K Gel Creme er en kemisk eksfoliering og jeg var ret skeptisk men da den lille tube kun kostede 140 kr på apoteket, prøvede jeg det af. 
Det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort mig indenfor skønhedsprodukter! Det virker!
Jeg startede efter at have vasket min hud og kørt skintonic ud over, dvs. mine porer var ikke forbi en kosmetolog først og blive renset, hvilket helt sikkert vil give det flotteste resultat og mest holdbare! Alligevel skete der mirakler - hudormene bliver ikke bare mindre, de bliver også lysere og huden trak sig mere sammen, så der ikke dannede sig nyt skidt i porene.. 
Den er også god til hvis man har tendens til en fedte T-zone eller andre knopper/bumser - den mindsker virkelig alt hvad kommer i nærheden af - også rødme!

Den lille tube er nu fast inventar på badeværelset og jeg skal også ud og have fat i resten af deres renseserie! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar