Populære indlæg

onsdag den 12. december 2012

Anmeldelse af vandfast mascara..

Som de fleste af jer ved, var jeg og William en uge på tenerife med masser af sol og badning. Så for ikke at ligne en druknet panda når jeg kom op af vandet, investerede jeg i en L'oreal vandfast mascare. Før har jeg kun prøvet Rimmels, der hverken gav mascare på vipperne eller for den sags skyld, var vandfast.
Og for første gang i lang tid, fandt jeg en mascara der ikke bare var vandfast men også gav sindsygt flotte vipper; lange, fyldige, adskildte og bare sindsygt flotte! Mascaraen koster 99 kr i matas og er helt sikkert for fremtiden at finde i min makeup pung.
Måske skal det lige siges, at jeg virkelig er kritisk når det kommer til mascare - så den er VIRKELIG at anbefale!

2 kommentarer:

  1. Nu leder jeg ikke efter en vandfast, men det er altid godt at vide alligevel hvis nu det sker en dag. :) Jeg har ellers holdt mig langt fra den mascara, for synes ikke den af udseende ser god ud - men nogle gange bedrager skindet åbenbart. ;) Så tak. :)

    SvarSlet
  2. Hej Michelle,
    Enig med dig i udseendet men den er fandme god og blev meget overrasket over den og er som sagt, meget kristisk! :)

    SvarSlet