Populære indlæg

mandag den 14. februar 2011

Lutter gode nyheder...!

Jeg har haft en skøøn dag i dag ..

- såret heler som det skal og er meget i bedring..

- Jeg var til diætist der kunne fortælle mig at jeg har tabt mig 12 kg i alt siden september- vel og mærke med tre måneder sengeliggende.. Målet er at nå de 20 så der er 8 kg endnu inden sommmer - hvilket hun er sikker på at jeg når! Dertil kommer det at jeg i alt på kroppen har tabt mig 48,5 cm, fordelt således:
-arme: 3,5
-Lår : 8 cm
-Talje: 21 cm
- Under brystet: 9 cm
- Hoften 7 cm
Det kunne vist ikke være bedre!

Og nu har jeg så lig forkælet mig selv med billetter til en Tina Dickow koncert til sommer - det var vist ret så velfortjent!

2 kommentarer:

  1. Bestemt velfortjent! *pifter*
    Hvor er du sej! Gid jeg havde så sej rygrad som du, desværre er min rygrad mere som en regnorms..

    Jeg ELSKER Tina Dickows musik, uh jeg er lidt misundelig! ;)

    MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak Michelle - jeg er også meget stolt og kan knap nok forstå det :)
    Ja Tina Dickow er fantastisk - det bliver for stort at skulle se hende live :)

    SvarSlet