Populære indlæg

onsdag den 4. september 2013

Brunch på MASH

For det første vil jeg starte med at udbryde; almindelig brunch bliver aldrig det samme igen!!! 
Jeg har på MASH skovridderkroeni weekenden for at prøve brunchen og lad os bare komme til det vigtigste- det er den bedste brunch jeg nogensinde har prøvet! Om det var fordi der var bernaise(hjemmelavet self!) og bøf på menuen, er svært at sige for der var så mange andre lækre ting også! Laks( lur mig om det ikke var fra Daniel Letz), gode salater, flødekartofler, to slags pølser, bacon, pandekager osv osv osv! Derudover var der et kage bord med 7 forskellige kager- blandt andet macarons og bærtærte.. Alt smagte perfekt lækkert! 
Brunchen er pricy, cirka omkring de 220kr pr person men uden tvivl det værd. Derudover kommer der kaffe og juice i tilløb. 
De åbner kl 9.30 og det er ikke nødvendigt med bord bestilling, hvis man kommer så tidligt!
Dette billed var det eneste jeg nåede -havde jo ellers ganske travlt med at spise ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar