Populære indlæg

tirsdag den 5. juli 2011

Foodland - meget bedre end Netto!






Jeg har cyklet en lang tur ud til Valby for at komme ud og handle i Foodland. Foodland hander med asiatiske varer og jeg har fået stedet anbefalet af et vennepar, der bruge to timer i butikken. Butikken åbnede i december 2010 og er pt 3500 forskellige slagsvarer. Målet er at få det op på 4500 hvilket er fuldt igangsat. Og lad mig så lige slå fast - FOODLAND ER FANTASTISK!! Jeg blev helt overvældet over stemninen i butikken, der minder mig om mine ture til Kina og Bali. Stemningen skabes af rispapirslamper i loftet, akvarium med flotte fisk i, buddha figurer og røgelse. Udover alle slags asiatiske madvarer såsom fisk, kød,skalddyr, grøntsager, frugter, krydderier, nudler, ris, tang, soya osv., rummer butikken også sushi udstyr, dampere til feks. at lave dumblings, spisepinde og meget andet.






Jeg skal lave hjemmelavede forårsruller med oksekød, gulerødder,kål og løg med nudelsalat, rejechips og edamame bønner til familiemiddag imorgen så det blev der købt ind til. Derudover røg der soya, kondenseret mælk(en fantastisk desert opfindelse- skynd jer at google det og køb det), kokos ispinde på kun 80 kcl pr stk( glæder mig sådan til at smage dem), i kurven og det blev ingenting. Priserne er ingenting iforhold til andre asiatiske butikker såsom dem ved Nørreport, på nørrebro og ved hovedbanegården. Butikken ligger på Gl. Køgelandevej 77 i Valby og bus nr 18 går lige dertil. Skynd jer et smut forbi - det er virkelig en oplevelse og ovenikøbet med rigtig god kundeservice. http://www.foodlanddanmark.com/






Ingen kommentarer:

Send en kommentar