Farven, Diva, er meget skrap og jeg hiver altid i land, ligeså snart jeg trykker på doseringspumpen; både pga farven men også pga mængden- der kommer meget ud!
Resultatet kan dog godt blive rigtig flot, hvis ens underlag er godt fugtet, så blushen kan blendes godt ind i huden, hvilket giver et naturligt resultat. MEN- brug meget meget lidt! Ellers kommer du til at ligne et 80' er pop idol og den stil har ikke fået sin renæssance (endnu!)










