Populære indlæg

lørdag den 21. september 2013

ELF Blush

Har erhvervet mig denne nye flydende Blush fra ELF til omkring 40kr. 
Farven, Diva, er meget skrap og jeg hiver altid i land, ligeså snart jeg trykker på doseringspumpen; både pga farven men også pga mængden- der kommer meget ud! 
Resultatet kan dog godt blive rigtig flot, hvis ens underlag er godt fugtet, så blushen kan blendes godt ind i huden, hvilket giver et naturligt resultat. MEN- brug meget meget lidt! Ellers kommer du til at ligne et 80' er pop idol og den stil har ikke fået sin renæssance (endnu!) 
Hvis du er modig, kan blushen også bruges til læberne og giver et lækkert casualt look. 

fredag den 20. september 2013

William eller Wilhelmina?

Ja jeg kan ikke se forskellen :)

Turban'a'licious

You like? Turban fra magadullen til
220kr


onsdag den 18. september 2013

Dulce de leche..

Eller hvad det nu hedder, er det lækre karamel creme man får når man koger en dåse kondenseret mælk i 3-4 timer. 
Det er det lækreste og jeg har en dårlig vane med at spise det direkte fra dåsen med en ske!
Hvis tiden er knap kan man dog også få noget lignende i super Best der hedder dolce latte karamel creme.
Den har en anden bismag som ikke er hos den ægte karamel creme- måske er det honning det minder om?! Ikke desto mindre er karamel cremen god at have stående i tilfælde af at der skal fremtrylles hurtige dessert- bland det i vanille is, fyld det i hindbær, i en trifli eller som fyld i en tærte med bær til. 

tirsdag den 17. september 2013

Soup a la sickness..

Er pt syg med feber og ondt i halsen. Jeg både ligner og lyder som en havnearbejder( hvordan ligner man egentlig en havnearbejder- anyways- jeg i hvert fald ikke til pæn brug!) og har i dag formået at sove 4 timer væk og kæmpet mig igennem eftermiddagen med mor hatten på.. 
Hurra for nemme varm-op supper og lidt varme til halsen.. 

mandag den 16. september 2013

Ny farve?!

Jeg har noget tid overvejet rødt- det er vist en tilbagevendende overvejelse hvert år:) 
Disse kendisser nedenfor er gode eksemplar på hvor flot rødt er - og nej, vi er ikke ude i det nasty skrigende Amager look(sorry Sarah- ikke et ondt ord om øen naturligvis;) ).
Hvad siger i ?!! 
Måske skulle jeg lige tilføje at jeg har en lækker (læs: og alt for dyr!) turban hue i blå fra magadullen, der vil være fab til rødt hår. Ligger et billed på af den imorgen! Måske vil det få evt tvivlere til at forstå :) 

onsdag den 11. september 2013

Førstehjælp til svage negle..

Denne neglelak er et genialt køb til få penge - det er en negleforstærkende lak, som udover at være hærdende og modvirker knækkede negle, også efterlader neglene med en lækker shine og lidt lys farve.
Mine negle flosser og knækker men denne lak gør dem hårde og modstandsdygtige - den er dermed også en rigtig god underlak, som udjævner ridser og ujævnheder i neglene.
Den er fra &Other Stories og koster 75 kr - se den og de andre flotte neglelakker her