Populære indlæg

fredag den 29. november 2013

Sidste feriedag..

Idag er vores sidste ferie dag og vi vender snuden hjemad mod København og siger dermed farvel til Lalandia- Danmarks svar på Mallorca- vel og mærke indendørs! Ligeså fedt det har har været at bade med William og se ham nyde det, ligeså meget glæder jeg mig til at komme væk fra pølsedansker stemningen, friturestegt mad og den irriterende sydsjællandske accent, som alle indfødte hernede snakker med.
Det der har været bedst, har været når vi har hygget i huset, spillet og været ved stranden- hvis jeg dog ligger nej hatten for en stund, har det være skønt at være med til at give William en god og meget børnevenlig ferie, hvilket jo er det der hele handler om.
Men jeg tror godt jeg kan sige, at jeg fremover hellere vil hygge i et sommerhus, finde en nærliggende svømmehal og måske med et legeland i nærheden, hvis jeg skulle på budgetvenlig ferie- for selvom Lalandia er børnevenlig, er det bestemt ikke budget venligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar