Populære indlæg

onsdag den 21. august 2013

Ultimative Mascara!

Jeg er og bliver fan af store, fyldige, lange buede vipper - hvilket altså kræver en fandens god mascara.
Efter at have testet både billige og dyre, har jeg en liste af krav, der skal opfyldes før det kan kaldes en god mascare:
1: Børsten -som skal være en stor børste med tætte hår - spreder vipperne og giver volumen

2: Konsistensen -selve mascara-massen må ikke være for flydende eller for tør - den skal være lidt 'sej' og cremet i det - på den måde, kan man bedst opbygge tykke, tætte vipper med wow-effekt!

3: Prisen - Eftersom mascara er nok er det mest hyppige makeup produkt man bruger, går det altså ikke man skal svinge omkring 300 kr over disken, for at nyde herligheden, som tit kun holder en måned - enten pga. den er opbrugt ellers fordi den bliver tør i det.

4: Afrens - mascaraen skal være nem at fjerne, uden at de kære øjenvippe hår lader livet - btw, nogle der kan huske de mascara nogle år tilbage, som lovede at de kunne fjernes med vand?! - sikke noget fis, aldrig har jeg mistet SÅ mange vipper på det pjat!

Jeg har endelig fundet en mascara, der opfylder de krav jeg personligt har - mærket hedder Ace of Face og mascaraen Premium No 1 og jeg faldt tilfældigt over det, da jeg modtog en mascara med en goodiebox. Jeg testede og var med det samme ellevild! Mascaraen er fantastisk og giver så flotte vipper, som holder hele aftenen, har volumen, holder vipperne adskilte og er nem at tage af!
Til at toppe de rosende ord, vil jeg lige nævne at wonder-produkter kun koster 78 kr - jep ikke 278 men blot 78 kr!
Mascaraen kan købes på hjemmesiden her - jeg er så heldig at have fået lov til at teste en af deres andre mascara - Classic no 2 - så den kommer der også en anmeldese af senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar