Populære indlæg

onsdag den 28. august 2013

Køkkenets nye klæder..

Mit køkken har gennemgået noget af en forandring må man sige - men før jeg viser billeder, skal det være helt færdigt, hvilket er lidt svært når min håndværker har fået stjålet alt sit værktøj og sin bil!
Men - jeg kan jo godt finde fine ting til køkkenet alligevel og disse viskestykker fra HAY til 129 Kr skal nok med hjem imorgen, hvor jeg har magadulle date med Gry og Ole. Derudover skal jeg have en MAC læbestift og en fin, strikket blå turban-hue, som jeg har gået og sukket over på det sidste..



Derudover har jeg fundet disse fine små greb fra Lisbeth Dahl, som skal bruges til viskestykkerne. De er sarte rosa med flotte facatter på siden - lidt svært at se her men meget meget fine.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar