Populære indlæg

tirsdag den 27. december 2011

Lidt billeder af mine gaver..

Se lig hvad jeg har fået.. jeg har endda fået rigtig meget af det jeg har ønsket mig!
Det lækreste tørklæde - dog i mere grålig udgave end det her
En coffee table book med Barbie - den er SÅ fin!
Disse skønne sko fra min moar - de passer perfekt og er gode til min ankel!
Toppen som jeg også ønskede mig - kan dog ikk finde ud af om den giver mig en meget kort nakke - Sarah bliver min ærlige dommer som altid.
En lækker vanilie saltscrub fra min svigermor
3 numre af Bazar
En tur på Konditorie Antoinette
Tina Dickow koncert cd+dvd
En bog fra Sif Orrealana

Og sikkert nogle ting jeg ikke kan huske.. Det har været en fantastisk jul. William har været så dygtig i forhold til hele gaveræset og det bliver dejligt at have ham hjemme nogle dage nu her..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar