Populære indlæg

tirsdag den 8. februar 2011

Fødselsdag, ugens gang og diætist tid!

Bloggen er blevet lagt lidt på hylden den sidste uges tid - her er nemlig hvad jeg har brugt min tid på:
At hente og aflevere William fra vuggestue - hvilket pt er en dagsrejse !
Tager til sårtjek på frederiksberg hospital to gange om ugen - gaaaab og av av!
Ryder op herhjemme, vasker tøj osv - hvilket også taget dobbelt så lang tid som normalt.
Sover lure midt på dagen - alle de andre ting udmatter mig så meget

Derudover har jeg holdt fødselsdag for min familie i søndags og fik et par bukser og en bluse fra Gina tricot som jeg har ønsket mit og derudover 600 kr til at købe mere for. Mandag, der var min rigtige fødselsdag fik jeg et fiiint billed af min skønne søn og en taske fra friis&co der dog skal byttes- den levede ikke helt op til forventningerne og minder mere om frisk pasta på en taske end om en luksus boho taske som jeg ønskede mig. Jeg har også fået to gavekort til H&M så det kan ikke blive meget bedre..
Og i dag har jeg endelig fået bestilt tild hos min diætist og mødet skal stå mandag. Jeg har nemlig taget en smule på den sidste måned og det skal det rettes op på ret så hurtigt! Dog er jeg samlet set kommet ud med et vægttab på ca 2 kg i den her svære periode, der har stået på nul motion, julegodter, slik og lækker mad i lange baner og generelt bare dårlige vaner så helt skidt er det dog ikke! Jeg var også forbi mit arbejde i dag der syntes det var sket meget på den front så jeg kæmper videre og glæder mig til at fortælle hvad centimeterne og vægten siger mandag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar