Populære indlæg

mandag den 31. december 2012

Klar til årets sidste aften..


Jeg er i god tid idag og har nået alt - nu mangler neglene bare at tørre, så jeg kan komme i bad og blive transformeret fra en træt kvinde med 2.dags tømmermænd, til et lækkert skår med røde negle, krøllet hår og fin sølv/guld kjole..

Rigtig godt nytår til jer alle!

torsdag den 27. december 2012

Fødselsdagsønsker..

Så er udsalget sat igang og jeg har været lidt rundt og se på nogle fødselsdagsønsker, så folk kan nå og bestille dem i god tid, hvis de får lyst til at give mig nogle af dem. Og ja ved godt jeg er tidligt ude men en hvis hr brormand skal vist have lidt hjælp så han kan nå at bestille det i tide..














Ovenfra og ned:

Halskæde H&M 80 Kr - begge farver ville du.

Støvletter(udsalg) fra H&M til 149 ,- i str 38

Kort jakke fra Miss Selfridge til 45 pund

Printede stilletter fra Topshop til 25 pund

Printet skjorte fra Miss Selfridge til 17 pund

Sorte glimmer stilletter fra Topshop til 30 pund

Hardboks clutch fra HM til 129 kr

Halskæde fra Topshop til 11,50 pund




lørdag den 22. december 2012

Velklædte William

Jeg har jo en søn med forkærlighed for glimmer, prinsesse-lyserøde ting og sløjfer, hvilket kom til udtryk på vej fra hotellet til lufthaven på tenerife, hvor William snakker med Julie ombord på bussen - her fortæller William at sløjfer er så fine! :)
Så naturligvis skulle denne skjorte da købes, da jeg så den for kombinationen er jo helt perfekt; en faktisk drenge skjorte med 'sløjfe'. William bliver et styks velklædt barn juleaften.

torsdag den 20. december 2012

Grim cykelmode.. NO GO!

Altså, vi er ligesom ude over den med cykelhjelmen, som godt nok er praktisk men knap så køn..
En morgen på vej på arbejde, cyklede jeg forbi det ene tilfælde efter det andet, der var knapt så charmerende klædt på.
 I denne kategori kan nævnes:

- en grøn, filtet alpehue båret af en voksen.. Det er selvfølgelig også præmiere på Hobitten - men alligevel!!
- En rengbue farvet, plys rygsæk ligeledes båret af en voksen - EJ HOLD NU OP!!


Men det allerbedste var denne mand, iført laksefarvet skisæt med pandebånd og fjælræven rygsæk - det var fandme gennemført! Jeg måtte sænke farten for at komme til at ligge bag ham, så jeg kune tage billedet.. Det reddede lige min dag - hvilket outfit. Enten er han 20-30 år for sent på den eller også er han godt forud for sin tid - ingen ved det!!

onsdag den 19. december 2012

Dagen derpå..

Ihhh det er fint og anderledes.. Jeg er SÅ glad for det - nu skal jeg bare lig klippes en anelse og så er jeg klar til jule og nytårstamtam..

Jeg vil dog sige det er mere hidsigt i virkeligheden og virker mere lyst end på billedet..

tirsdag den 18. december 2012

Fra mørk til afbleget, rødt helved - til lækkert rødt, nyt look!

Så er farvningen færdig og hvilken rutsjetur..

Fra mørkt:


Til blegefarve i håret:

Til et faktisk flot, nøddebrunt med meget rødt i, resultat.. er ganske tilfreds!
Tak Mette Blomsterberg- aka. Sarah!

Ny hårfarve...

I aften går det løs; jeg skal have farve mit meget mørke hår, lysere efter inspiration af Sarah Louise's blog - altså ikke så lyst som på det første billed på hendes blog, men mere gyldent og venligt, så at sige.
Først skal der en lys 'bleger' i og Matas damen sagde ca 10 minutter og derefter så skal den anden farve i, som her på billedet ser noget rød ud - det er den ellers ikke.

Jeg poster billeder en af de følgende dage, så i kan følge resultatet.

Er lidt nervøs!