Populære indlæg

fredag den 11. oktober 2013

Lillenørd i Skuespillerhuset

Hvad kan jeg sige- jeg tror sgu jeg elsker de Lillenørd ligeså meget som børnene! Jeg ender altid med at få tårer ii øjnene, ikke mindst når jeg ser willys begejstring for sangene, han synger med på og især når han klapper- så springer livet og ultimativ lykke ud i fuld flor i et og samme moment! 
Vi har efterhånden set dem nogle gange og hver gang er det bare godt, energisk og ikke mindst i børnehøjde- derudover slipper man for overpædagogiske emner og abstrakte referencer, hvilket er skønt. Deres shows er lavet af barnlige sjæle til børn og man kan se de elsker det de laver! 
 
Og som i kan se, er det altså hårdt at være i teater, nå omkring emner som, hvad er en ambassade, hvor har faren arbejdet altså i kronologisk rækkefølge og en stor undren over der ikke var en bland selv slik i Gothersgade. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar