Populære indlæg

lørdag den 27. oktober 2012

Ahhh... lørdag i eget selskab!

Det er en super smuk lørdag og jeg nyder stilheden og freden herhjemme, nu hvor William ikke er hjemme.. og dog- for jeg savner ham ustyrligt! Han er med sin far i jylland og jeg skal først hente ham igen mandag eftermiddag..
Selvom det er hårdt at undvære lillefisen, er det fantastisk at få udnyttet sine lørdage, hvor jeg ikke har tømmermænd, hvilket efterhånden er en sjældenhed - her sender jeg en 'tak' til ole M og Sarah!
Jeg har været en tur på kirkegården ovre og sige hej til min farmor og farfar og været oppe og købe mig et blad, som jeg nu skal fordybe mig i, inden den står på hårfarvning, bad osv. inden aftenen hos Nina - forresten er der nogle der ved hvordan man får en bluse der er 'elektrisk'( eller hvad det nu hedder) til IKKE at være det???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar